Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Wednesday, November 14, 2012

Recenzie LUNA NOUA (Amurg #2) de Stephenie Meyer


Pentru Bella Swan un singur lucru este mult mai important decât însăşi viaţa ei: Edward Cullen. Dar a fi îndrăgostită de un vampir este chiar mai periculos decât ar putea ea să-şi imagineze. Edward a salvat-o deja pe Bella din ghearele unui vampir periculos, dar acum relaţia lor cutezătoare îi pune în pericol pe toţi cei dragi lor şi cei doi îşi dau seama că necazurile abia acum încep... Toţi cititorii cuceriţi de bestsellerul lui Stephenie Meyer Amurg sunt dornici să afle cum se va desfăşura în continuare povestea celor doi neobişnuiţi îndrăgostiţi. Şi nu vor fi cu siguranţă dezamăgiţi. În Luna Nouă,lui Stephenie Meyer îi reuşeşte din nou o irezistibilă combinaţie dintre dragoste şi suspans într-o palpitantă poveste cu vampiri şi nu numai.

PAREREA MEA

De la acest al 2lea volum, parca am inceput sa ma mai... relaxez, sa spun asa. Adica am fost mai receptiva cu privire la actiunea cartii, cu toate ca, ma repet, nu-i tocmai ok sa citesti o carte a carei ecranizari ai vazut-o deja. Dar pentru ca tocmai ce-am spus ca am fost mai receptiva, m-am lasat dusa de val si mi-am insusit imaginea perfecta a personajelor, prezenta in ecranizare. Am invatat pas cu pas sa nu mai fiu coplesita de sentimentele de duja-vu, si sa ma bucur pe deplin de o lectura incantatoare. Si asta nu a putut decat sa-mi fie de folos. Am putut aprecia cartea la adevarata ei valoare, nu ca nu as fi facut acelasi lucru si cu primul volum.

In "Luna Noua", de-a lungul lecturii m-am putut desfata cu o Bella si un Edward mai mult sau mai putin diferiti de primul volum, in sensul ca, in urma rupturii fizice dintre cei doi, am putut sa inteleg legatura dintre ei, mult mai bine. Aproape am reusit sa-i ating esenta. Am realizat ca relatia dintre acestia, nu numai ca ii consuma intr-un mod total diferit, dar ii si diferentiaza de intreg intelesul cuvantului "relatie". Legatura dintre ei este imposibil de rupt, si, oricat te-ai feri de lucrul acesta, Stephenie Meyer nu-ti da posibilitatea de a te putea opri sa nu te gandesti la comoara de sentimente dintre cei doi, ca la ceva real, ca la ceva ce ai putea fi dispus sa renunti la propria umanitate, numai pentru a putea degusta o astfel de binecuvantare. Indiferent de distanta dintre ei, indiferent de persoanele care incearca sa-i desparti, ceea ce-i leaga este mai mult decat uman, si depaseste limitele umane de intelegere.

Prin urmare, o astfel de carte nu are cum sa nu-ti placa. Si automat, primeste punctaj maxim.

NOTA: 5/5

5 comments:

Sabryy said...

Nu stiu cum poti sa citesti o carte a carei ecranizare deja ai vazut-o! Eu mereu am incercat asta si...nu mi-a reusit :))

alexa ioana said...

cartea e mult mai frumoasa decat ecranizarea si instantaneu cititul devine o placere chiar daca tu stii cum se va termina. sunt multe faze care nu sunt redate in film, cartea e mult mai complexa

diana_andreea2994 said...

cartea asta mi-a placut cel mai mult din toata seria

natașa said...

Eu mereu am citit cărțile înainte de a vedea filmele! :D Ceea ce e genial! Mai ales la Twilight, Jurnalele Vampirilor, Micutele Mincinoase, Jocul Minciunii! :)

Cristinab said...

Stephenie Meyer a punctat exact ceea ce in multe carti lipseste. descrierea durerii provocata de "supravieturire" fara omul pe care-l iubesti in preajma.