Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Friday, July 20, 2012

Recenzie SACRIFICIUL (Eve #2) de Anna Carey



IUBIRE, AVENTURA SI SACRIFICIU INTR-O LUME DEVASTATA
Pentru prima oara de cand a evadat de la Scoala, Eve si-a gasit pacea.
Locuieste in Califia, un paradis pentru femei, la adapost de soarta ingrozitoare care le asteapta pe orfanele Noii Americi. Dar siguranta ei are un pret: a fost obligata sa-l abandoneze pe Caleb, singur si ranit, la portile orasului. Cand aude ca acesta se afla in pericol, incearca sa-l salveze, insa e prinsa si dusa in Orasul de Nisip, capitala Noii Americi.
Captiva intre zidurile Orasului, Eve descopera un secret cumplit despre trecutul ei si e fortata sa se confrunte cu o cruda realitate. Afland ca iubitul ei este in viata, ea incearca sa evadeze pentru a fi impreuna – insa consecintele ar putea fi tragice. Si atunci, trebuie sa faca o alegere disperata, altminteri risca sa-l piarda pe Caleb pentru totdeauna.
NARATIUNEA ANTRENANTA, POVESTEA ROMANTICA SI FINALUL TULBURATOR
SUNT TOT ATATEA MOTIVE PENTRU CITITORI SA ASTEPTE CU NERABDARE URMATORUL VOLUM AL SERIEI !

PAREREA MEA

Nu pot spune prea multe nici despre acest al doilea volum. Imi pare rau ca m-a dezamagit... Mult mai putina actiune, dupa parerea mea, prea putin suspans, Eve e cam stearsa din punct de vedere al personalitatii... parca mai mult mi-a placut in primul volum. Si cu toate ca v-am spus si in recenzia primului volum ca sper sa nu am nevoie de rabdare sa termin actuala carte, ei bine... a trebuit din pacate sa apelez la rezervele de rabdare, si sa fac apel la optimismul de a ajunge sa citesc ceva care sa ma tina in echilibru...

Aveam clar mai multe astaptari, mai mari, dar nu am fost multumita. Poate am eu un gust mai sofisticat, poate exagerez, dar... mi-e greu si sa incerc macar sa scriu o recenzie potrivita, asa ca o sa fiu foarte scurta, urasc sa spun ca o carte nu mi-a fost pe plac!

Eve nu a fost surprinzatoare ca personaj, insa e destul de placuta, o iubesc in continuare. Putina actiune care se desfasoara in carte, te cam lasa cu ochii in soare si vrei mai mult, ceea ce e bine ca te face sa mai vrei, nu e bine ca te lasa asteptand, sperand.

M-am asteptat la o imbunatatire a seriei... n-am prea primit-o. Scrisul autoarei a fost insa la un pas de a fi excelent. Daca imaginatia ii era mai indrazneata, mai jucausa, mai rebela, nu ma indoiesc in ruptul capului ca ar fi iesit un al doilea volum superb.

In consecinta, Sacrificiul are parti bune si parti rele, in aproape egala masura. Numai ca cele cele rele au fost prezente in puncte mai puternice ale cartii, in puncte mai importante. Cartea o recomand celor ce le-a placut primul volum, eventual celor ce vor sa citeasca ceva lejer, mai mult de dragul de a citi.

NOTA:2,5/5

0 comments: